Alla inlägg den 30 september 2007

Av ingela - 30 september 2007 18:51

mmm.. dagen smakar bra då jag kollar på almenackan... ordet pengar smakar bra, och vid tanken på 1300 kr på kontot vattnas det redigt i munnen.


Igår var jätteroligt, resan in var tillomed rolig då man har ögongodis att kolla på hela vägen. Sen hittade vi faktiskt(vilsna åtvidabergare) i linköping från SAAB till Johannelund^^ Dock fick vi ringa till Carl ett par ggr och få vägbeskrivning. Men men, väl där så fick man vääääärldens bamsekram så man trodde man skulle mosas, Malin kommer ut från toa. Fast jag hade sagt att den va tvungen att va ledig för jag var påväg att spricka påvägen dit XD


Well well.. sen så kidnappar jag carls dator, Och blir bortlyft därifrån till middagen med alla grepp Carl lärde sig i lumpen. Han sa ngt om svangrepp och så höll min handled på att gå i två delar >.<

Tacosen var jääättemumsig och sen kollade vi på svensson svensson. Skoj skoj, jag kidnappa datorn igen ^^ så typsikt mig:D
Sen vart jag bortlyft därifrån då det var tårta, och den va godig :D dock är jag inget större fan då de gäller hallon så jag åt inte så mkt men malin hade gjort den o den var faktiskt GOD:D


och sen kollade vi på film typ.. hmm.. va hette den.. DOA-dead or alive. jätte.. vad ska man säga.. sexinspererad och inte så verklighetstrogen. men grabbarna verkade gilla den iaf XD haha


Åkte hem, fick sms mitt i natten o väktes XD haha


läste ut boken Frälsaren av JO nesbö (ska egentligen va ett roliga norkst ö där)  Riktigt Riktigt bra var den! kan verkligen rekomendera, dock fattar jag inte att dom som skriver deckare inte blir helt fucked upp själv för jag trodde jag hade löst fallet i den där boken miiinst 10 ggr innan jag läste ut den och gärningsmannen var den man minst anade.. den jag absolut inte hade trott.. typ .. dum bok.. dumma författare men ack så bra!



----THE END----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards