Direktlänk till inlägg 11 november 2007

sneee...

Av ingela - 11 november 2007 19:54

rubrik inspererad av bambis mammas utal av snö första ggn den faller^^


well.. Manda åkte hem idag:( saknar... saknar hennes dåliga vana att sova länge på morgonen och hennes roliga ljud hon gör då hon vaknar.. låter som en magsjuk traktor eller ngt liknande.. well well..


vi hade sjuuukt roligt XD min mamma va creapy o låssades inte om mitt o hennes bråk på dagen^^

Min bror kom ut halvt medvetande eller halvdöd... tja ngt sånt^^ och sa ett.. "hej" som mer lät som ett "hewj" gäspade, kollade i kylskåpet, frågade om vi tog maten sen igår, gav mig en suck som betyder "jag ville ha" då jag sa att vi tagit den och gick o la sig där han hör hemma, i sängen XD

vi fixade oss, duschade och lite så... mor hade lyckats dra på sig magsjuka så vi uppehöll oss hos Katta XD

Vi åkte pulka med... stora barn får det ^^ första snön liksom:P jag råkade dock nästan krocka in i ett träd men kastade mig ur sista sekunden efter att jag skrikit NEJ NEJ NEJ i typ 10 XD

Sen frös vi stack till sandelius o åt... fick byta Moomz bulle för att den va värsta från stenåldern!stenhård var den så jag vart lite sådära... så-ska-det-inte-vaig:P


Sen stack vi till Netto, netto love you long time, liksom 200g choklad för 10 kr O.o vi vart kära^^


O sen stack vi till Katta o templet o bla bla bla... Kollade på film o lite:)

jag satt o reta upp Kattas katt hela tiden, och den gav mig värsta mördarblicken så jag drömde mardrömmar om mördarkatter sen... scary.. dododododo...


hmm.. idag va jag på möte med ledargruppen, fan va de ska babblas då >.< well well.. ganska skönt då det e över för jag har alltid ont i huvet efteråt, plus att jag var ganska trött med och inte alls känner för att ha mötena på söndagar istället för tisdagar som det var på Peters tid. Och att ha det med andra gruppen är lite jobbigt med... well well, ta inte illa upp småglin men det blir way to mkt folk!


nu sitter jag hemma o väntar på att Moomz ska komma in på msn så jag kan få bilderna:) vill vill vill^^



----THE END----

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela - 26 juni 2008 16:39

Nu jäklar, jag har bestämt mig för att visa min mor en gång för alla. Orden hon sa igår som lydde "jag vill bara inte att du ska bli så stor så du inte kan leva ett normalt liv" sårade mig ganska rejält. Nu är det så att jag är inte supersmal och int...

Av ingela - 13 april 2008 09:52

Shit jag är gammal, ärligt! Nu när man är 18 är det dags att stadga sig, skaffa familj, barn, jobb, trimma rulatorn o bli en rulatorrider... livet är hemskt.Det var inte länge sen man suktade efter killar som var 13, då man själv var 12 eller 11 men....

Av ingela - 1 januari 2008 11:53

firades i Sthlm:D   började med att vi åt middag med moomz polare Issa och Carro:) Carro blev dock en timme sen.. men det var typiskt henne sa dom XD   efter våran lilla förfest o sådära så stack vi på fest på söder, först träffade vi moomz ragg och ...

Av ingela - 23 december 2007 17:58

  Från och med i år så slutar jag med julen. Min kära familj klädde granen utan mig, utan att fråga om jag ville vara med.. utan att ens säga " nu klär vi granen" för jag vet! Åt helvete med alla traditioner vi haft för nu har mamma en ny! En ny så ...

Av ingela - 22 december 2007 14:41

Tyckte jag skulle skriva upp det jag gillar med julen... inte är det mkt men det finns väl alltid ngt   Det roligaste med julen måste ju va att gå i affärer, själv vet man vad man vill ha och vet vart det finns o allt sånt där. Medans andra springer ...

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards