Alla inlägg den 1 november 2007

Av ingela - 1 november 2007 11:41

såå... då tog man kustpilen till högsby :) såklart man drar upp ett gammal sår det första man gör på tåget. Visst jag har inget emot blod så länge jag har ngt att torka upp det med... Sen så var det massa söta ungar på tåget som ja... dom slängde sig ner i gången, o jag menar SLÄNGDE sig ner. och skrattade, jag tyckte mer det såg ut att göra ont. Själv satt jag o nördade age of empire nästan hela tågresan.. så ungarna hamnade bakom min rygg o va heeelt fashinerade ett tag XD haha

sen efter vimmerby, där dom hoppa av så vart det rätt lugnt o skönt:D

men i hultsfred hoppade det på 7 emobarn som var tvugna att sitta bredvid mig, småländksa emobarn.. woho eller ngt >.< dom satt kvar genom berga(hade hoppats på att dom skulle av där) och in i högsby :) där jag iaf skulle av:D vi va 3 som gick av där.. då förstår man nästan vilken håla det är XD haha

alla andra skulle väll till kalmar:P


nåväl... jag o fidde var hos nusse igår och spela sånna där roliga "tv-spelstrummor" donkykong eller vad det heter XD skitkul :) sen gick vi hem, kolla på jurasic park och sov  XD


idag sitter vi vid datorerna.. jag e hungrig, har inte ätit, har chips, chips e gott men onyttigt... ska kela med mördarkatten..


amanda kommer nästa helg:)


----THE END----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards