Alla inlägg under augusti 2007

Av ingela - 27 augusti 2007 18:27

haha fan va perfekt man kan må ibland, visst att jag har ont i huvet(som alltid) men man vänjer sig ju efter ett tag^^ Oh bilden e jätterolig faktiskt =D trodde inte att det kunde bli så värst kul då våran nya lärare verkar va lika virrig som den gamla men fy fanken va roligt man har ^^


O sen att Nasse o alla va på ypperligt bra humör och snackade (som vanligt) om mina behag.. fyyyy... inte röra nazze XD haha Men ho e rolig iaf ;P o skoj hade vi som fasen^^


O jag hade nya skor (för alla som e intresserade)... röda lackskor dårå =P fick sånt skoskav så jag trodde att jag skulle dö! ärligt så är hela min häl blodig nu faktiskt:D nästan iaf:P men jag gillar ju att överdriva sååå... Men fick gå barfota hem från bussen i ösregn.. såg nog en aning roligt ut :P


o sen lovade man att nämna ngt om en person här som säkert vet vem den personen är^^ ngn som diggar mig OCH mina smileysar XD haha jag hoppas att jag gav dig mardrömmar då jag skicka den som skakar livet ur en annan..inte för att den va läskig precis, men sen brukar ju ni norrköpingsbor va lite udda.. typ.. liksom:P


wey nu e de inte allt för långt kvar på¨mitt utegångsförbud:D:D haha typ.. 18 dar eller ngt:D wihu^^


som sagt :D dagen har vart jätterolig ^^ haha

Av ingela - 26 augusti 2007 12:46

så sara nu ska jag berätta om ettorna för dig:D


för de första... finns en jätteläskig kille som har långt hår och lika skum humor som jag .. fan va läskig han är! han drar samma skämt som jag skulle gjort om jag vart med i lekarna iställe för att sitta o må illa o tycka synd om mig själv XD o sen så har vi tjejjerna.. hmm.. de flesta ska jag väll inte säga men en hel del e metal/dredds/emo/hårdrock stiliga XD aja du fattar vad jag menar.. ALTERNATIVA! där satt den =) Mina små ettor som jag delar med David o Britta heter.. hmm... Dennis,Jonas/Johan P(?) och Ronja tror jag^^ jag kommer inte ihåg faktiskt;P haha Nasse fick en emobrud:D Sofia.. och jaa.. men dom va söta:D Sannas systerson Robin har ju börjat.. och Evelina och Timmy.. alla tre är från åtvid.. Timmy e lika gammal och jag o Evelinas storasyster har gått i samma klass i tre år 4-6.. jag har tappat räkningen på hur många ggr hon o jag var inne hos klassföreståndaren för att vi hade bråkat o slagits o allt XD Så får se om hon kommer ihåg det eller om jag iaf kan umgås med henne, annars e alla i den familjen ganska störda i huvet!

Finns en till 90:a person som vi redan invigt i fotleken^^ jag höll på att vinna den ett tag faktiskt!:O fick ut Liv men sen så åkte jag ut ^^ haha XD


O vi lekte med dom.. roligt va de att kolla på:D Och Liv gjorde klart för dem att det var oss dom skulle fråga om de ville ha alkohol och cigaretter.. och vem tror du inte gömt sig bakom ettorna och hostar"Liv" från sin plats.. jo Niklas såklart:P vem annars? men han skojjade bara :P Fast han såg en aning orolig ut :) men han bryr sig ju:D och det är bäst:D


aah... o sen så... lekte vi ju med dem.. du vet stå på stolar och ställa sig i ordning XD

och sen kanin kanin XD

och sen fruktsallad/bilskrot/lövhög eller vad man nu vill kalla den :P du vet vad jag menar?:P "alla som har gröna tandborstar byter plats" typ:P


ååh.. va du e saknad sötsak! du missar allt.. Emo-erik har skaffat kille.. eller de kanske du visste XD men iaf., de e fortfarande tesammans:D och jaa.. sen finns väll inte så mkt mer att säga :S .. hur mår du o skit? har du börjat skolan där i japan? saknar dig gums!

Av ingela - 23 augusti 2007 20:56

trött trött trött... jag tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv! borde finnas en lag på att alla som bor 3 mil från skolan ska få lägenhet i studiestaden >.< att gå upp 05.30 är mord!  o sen att va hemma 17.20 det är planbelagt mord! o sen att "tvinga" mig o baka kladdkaka till ettorna.. det är.. är... massmord -__- haha XD


o just ja^^ våran lärare Kitte hade ju en bra replik idag " jag kan inget om det här ämnet så... det e ju bra om ni kan lite själva" vem fan kan ngt om kulturhistoria? det e ju meningen att lärarna ska lära oss >.< vadå kan inget om ämnet? liksom kom igen -__-


O madde då (ny bildlärare) som kommer in o ser fullifan ut o frågar med "blicken"i ögonen: "ska vi leka namnlek" haha o sen då alla sagt ja/nej så säger hon " jaaaa! vi leker o rör varandra, vadå vi e ju esteter!" man bara.. omg.. vad fan säger hon? XD det är nästan värre än Pål då han sa att alla esteter har konstiga sexuella läggningar... tack för den liksom:P


o inte nog med det så blir man totaldissad av N@pster på msn >.< ungfan.. haha XD aja jag e nog bättre på att beskriva hur man gör låtar än vad du e iaf :P looooooser^^


wii.. leka med ettor i morgon^^

Av ingela - 22 augusti 2007 17:39

måste börja med det viktigaste! jag såg en älg idag! Hon va jättestor >.< haha slår vad om att hennes öron va lika stora som mina fötter! o det e stort för mina fossingar e inte små precis... men man står ju stadigt på jorden... fast de kan va svårt att hitta skor XD


åååh.. liv tack så mkt för att du drog upp det där om vodkan när mentorn va i närheten >.< fattar du hur dumt det känndes att sitta i klaustrofobirummet och prata om mina "alkoholvanor"?. Fast de e ju ganska bra att han bryr sig men iaf -__- det var pinsamt!


ååh just ja:D jag har fått reda på vilka förmåner jag har*host host* ensam tjeja på mitt första IV-val... lödning och skärning--- varför kan jag inte välja normala grejer som samhäll B eller ngt? XD haha Men bara grabbarna e snälla och visar respekt;) annars får jag slå dom på nosen:D haha men va fa^^ klara jag armén så klarar jag en halv termins kurs i lödning me massa...pojkar... runt mig XD haha


och alla ettor sen som vi fick se idag:D va söta^^ så många, så rädda och så... röda i ansiktet XD det känns som om de va igår jag var etta:(.. men nu e man stor O-o hemska tanke! jag typ.. flyttar hemifrån inom 5 år >.< isch... behöva köpa egna pop-corn.. hur kul e de på en skala?


o varför har jag en skännsla av att min msn-adress vandrar runt i hela turkiet? varje gång jag loggar in så är det minst 1 ny turk som addat mig >.<  o varje gång får jag höra "ååååh, du e underbar! du e blond! " nej men tack för informationen -__- för de första jag vet att jag e blond, herregud jag ser mig själv i spegeln varje dag! o för de andra.. ja vem fan tycker inte att jag e underbar?.. kom med ngt nytt liksom XD haha


liv vi kör igång vårat filmprogekt i morn då^^ mohaha

Av ingela - 21 augusti 2007 19:08

första skoldagen... wey.. va .. roligt >.< aja roligt o träffa alla men inte kul o åka 6 mil för 45 minuter -__-


men nu har man fått sitt busskort och schema(vill inte ha individuellt val:( ) och så fick vi ju kalendern^^ ooooo va tomt de va utan sara:(

http://saran.bloggagratis.se/  trodde jag skulle dö ett tag :/ och våran nya tjej i klassen dök inte upp.. men spelar roll, orka med en till egentligen. räcker med att vi fick in D som bara knarkar o har sig o vet inte hur man uppför sig precis XD


o de va ju roligt att E och E inte e splitrade, men man får hoppas att de löser sig.. och samma sak för M och M... fan att alla par ska ha namn som börjar på samma bokstav^^


och till dig N så e jag glad att jag inte e den enda som har "utegångsförbud" ett tag framöver:P men jag tycker att 2 år allt är lite väl hårt, stå på dig tjejjen. du gör faktiskt vad du vill då du är 18. så jag tycker vi sticker ut o gör ngt jättebusigt då;)


oooh.. gött o åka buss igen egentligen faktiskt^^ kära gamla 530;)

Av ingela - 20 augusti 2007 12:59


Så ledsen att höra det Jessi... ska vi utrota cancer tesammans? Farfar vart ju med offer för den där skiten, levercancer. Fan va jag hatar det  >.<


o stackars dig E, men hoppas det rer till sig med E... han borde fan skämmas det fanskapet! och jag slöade mig så jag inte råkade hinna upp er på vägen hem, och jag hörde inget jag lovar.


men över till lite roligare saker.. som typ att... min mor inte ströp mig då hon fick se min garderob ^^ haha jag är totalförvirrad.. hade det vart min vanliga mamma hade hon typ... styckat mig med en slö morakniv levandes fastspänd i taket XD eller ngt annat grymt^^ haha


 idag fick jag för mig att göra en utrotningslista (ni får ursäkta om den e lite egotrippad men iaf) här kommer den


UTROTNINGSLIST ALÁ INGELA

  • CANCER
  • MYGGOR
  • PEDOFILER
  • NAZISTER-
  • DÅLIGA HÅRDAGAR
  • FÖRDOMMAR OM OSS ESTETER
  • TJUVJÄGARE
  • GEORGE BUSH
  • VÅLDTÄCKSMÄN/KVINNOR
  • DAMMRÅTTOR
  • KRIG O SVÄLT

O just ja^^ man kanske skulle dra sig till skolan tidigare o glo på ettorna i morgon, det är ju inte direkt ngn som kan hindra mig eller? XD fast det skulle ju kännas en aning mobbat att sitta där i korridorerna helt själv o glo på folk, dom skulle glo lika mkt tillbaka XD


och idag ska man in till stan o knalla till skolan iaf^^ ska träffa mor min o sticka o handla "nödvändligt skolmateriel" ... undrar om en Ford mustang räknas in där, jag menar... jag ska ju kunna ta mig till skolan om jag missar bussen. färdmedel=nödvändigt skolmateriel=ford mustang^^ ibland har jag mina smarta dagar ffs >.<


Och nu har jag skaffat hörlurar som "stänger ute onödigt ljud" men dom funkar inte >.< min bror lyckas på ngt sätt tränga igenom min musik och in i mitt huvud iaf, systemfel. Eller så filtrerar de inte bort hans röst helt enkelt XD


o visst kan du komma så vi kan gråta o tröstäta popcorn johan, jag ska se om jag kan hysa rum för dig i mitt hus XD


aja... en dag kvar te skolan dårå:P

woy

Av ingela - 19 augusti 2007 19:11

haha jag måste va segast i värden för det tog mig ca 20 minuter innan jag började fatta hur man använde den här sidan, eller så är det bara så att min hjärna e för avancerad för detta *host host*


Skaffade mest denna bloggsajt för att hålla kontakten med Sara nu när hon är i Japan och röjjer bland rökelse och katolska skolflickor i ett år, miss yah gums >.< Men jag ska ta väl hand om Johan åt dig, vi tänkte träffas o gråta och tröstäta pop-corn tills vi spricker eller gråtit oss helt tomma på vätska eller ngt annat roligt:) o på tisdag kl 13.00 (skitdumma tid för oss lantisar) så börjar skolan, utan dig  XD men.. jag får ta hand om alla gråtanfall o skit, eller så får jag och Liv sitta i korridoren och gråta tillsammans :/


Men nog om alla tråkiga tråkigheter:D haha som fan att jag o Katta ska dra på 3 veckors kurs i marinen nästa sommar^^ och vinterrookie i år.. nu har vi ju iaf gjort rookie i armén och kommit på att det kanske inte var direkt ngt för oss att ligga ute i skogen bland mygg(som faktiskt tro, det eller ej, borde utrotas). Men annars var det riktigt roligt med gröna öron och smuts in under underkläderna ;) haha man kännde sig riktigt nice efter de 3 dagarna.


Och sen så... har det..säkert hänt ngt roligt... som jag glömt... min lilla upplevelse med vodkan är nog ingen idé att nämna här^^


höhö havreneger e upphittad efter några timmar av förlorad kontakt .. trodde hon hade blivit kidnappad av ett skogstroll eller ngt men istället var fanskapet på inflyttningsfest utan mig >.< tack för den, nu när ni ändrat datumen o allt så kunde jag allt komma men inte då! nej vi skiter i mig din lilla skit XD haha nevars tycker om dig iaf*hrmm*


lala skola på tisdag som sagt^^ längtar :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards