Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

woy

Av ingela - 19 augusti 2007 19:11

haha jag måste va segast i värden för det tog mig ca 20 minuter innan jag började fatta hur man använde den här sidan, eller så är det bara så att min hjärna e för avancerad för detta *host host*


Skaffade mest denna bloggsajt för att hålla kontakten med Sara nu när hon är i Japan och röjjer bland rökelse och katolska skolflickor i ett år, miss yah gums >.< Men jag ska ta väl hand om Johan åt dig, vi tänkte träffas o gråta och tröstäta pop-corn tills vi spricker eller gråtit oss helt tomma på vätska eller ngt annat roligt:) o på tisdag kl 13.00 (skitdumma tid för oss lantisar) så börjar skolan, utan dig  XD men.. jag får ta hand om alla gråtanfall o skit, eller så får jag och Liv sitta i korridoren och gråta tillsammans :/


Men nog om alla tråkiga tråkigheter:D haha som fan att jag o Katta ska dra på 3 veckors kurs i marinen nästa sommar^^ och vinterrookie i år.. nu har vi ju iaf gjort rookie i armén och kommit på att det kanske inte var direkt ngt för oss att ligga ute i skogen bland mygg(som faktiskt tro, det eller ej, borde utrotas). Men annars var det riktigt roligt med gröna öron och smuts in under underkläderna ;) haha man kännde sig riktigt nice efter de 3 dagarna.


Och sen så... har det..säkert hänt ngt roligt... som jag glömt... min lilla upplevelse med vodkan är nog ingen idé att nämna här^^


höhö havreneger e upphittad efter några timmar av förlorad kontakt .. trodde hon hade blivit kidnappad av ett skogstroll eller ngt men istället var fanskapet på inflyttningsfest utan mig >.< tack för den, nu när ni ändrat datumen o allt så kunde jag allt komma men inte då! nej vi skiter i mig din lilla skit XD haha nevars tycker om dig iaf*hrmm*


lala skola på tisdag som sagt^^ längtar :D

 
 
Ingen bild

Havreneger

19 augusti 2007 19:35

vadå kidnappad av ett skogstroll? o vem va det som var borta längst egentligen:o va va det där med vodkan va? där var dt faktiskt fler än bara jag som itne fick tag på dej så det så =P Jag kan väl itne bjuda dit dej där eller? det får du allt ta med min syrra =P din lilla sketunge o bara skylla på mig :o

 
Carro.

Carro.

19 augusti 2007 20:13

Men jag dåra? :(
Får inte jag också gråta och tröstäta popcorn? XO Dumma..

http://prickig-tapet.bloggagratis.se

 
Sanna M

Sanna M

19 augusti 2007 21:27

Haha, låter bra det där döh, Ingela lilla^^ Yup, skola på tisdag, fifan... vi ses då, så får vi hitta på ngt snart oxå! Har ju klappt setts i sommar, bara lite :)

http://lund-09.livejournal.com

 
sara

sara

20 augusti 2007 13:38

sotnos:) ni far ha det bast i skolan utan mig^^ och inget gratande tack.__________. det ar forbjudet! また根!alskar dig!

http://sara.bloggagratis.se

 
Johan Drake

Johan Drake

20 augusti 2007 19:37

._. Jag får se till o hälsa på dig nån gång och gråta över Saras frånvaro lite med dig då =P popcorn låter bra xD

http://drain.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela - 26 juni 2008 16:39

Nu jäklar, jag har bestämt mig för att visa min mor en gång för alla. Orden hon sa igår som lydde "jag vill bara inte att du ska bli så stor så du inte kan leva ett normalt liv" sårade mig ganska rejält. Nu är det så att jag är inte supersmal och int...

Av ingela - 13 april 2008 09:52

Shit jag är gammal, ärligt! Nu när man är 18 är det dags att stadga sig, skaffa familj, barn, jobb, trimma rulatorn o bli en rulatorrider... livet är hemskt.Det var inte länge sen man suktade efter killar som var 13, då man själv var 12 eller 11 men....

Av ingela - 1 januari 2008 11:53

firades i Sthlm:D   började med att vi åt middag med moomz polare Issa och Carro:) Carro blev dock en timme sen.. men det var typiskt henne sa dom XD   efter våran lilla förfest o sådära så stack vi på fest på söder, först träffade vi moomz ragg och ...

Av ingela - 23 december 2007 17:58

  Från och med i år så slutar jag med julen. Min kära familj klädde granen utan mig, utan att fråga om jag ville vara med.. utan att ens säga " nu klär vi granen" för jag vet! Åt helvete med alla traditioner vi haft för nu har mamma en ny! En ny så ...

Av ingela - 22 december 2007 14:41

Tyckte jag skulle skriva upp det jag gillar med julen... inte är det mkt men det finns väl alltid ngt   Det roligaste med julen måste ju va att gå i affärer, själv vet man vad man vill ha och vet vart det finns o allt sånt där. Medans andra springer ...

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards