Alla inlägg under april 2008

Av ingela - 13 april 2008 09:52

Shit jag är gammal, ärligt! Nu när man är 18 är det dags att stadga sig, skaffa familj, barn, jobb, trimma rulatorn o bli en rulatorrider... livet är hemskt.
Det var inte länge sen man suktade efter killar som var 13, då man själv var 12 eller 11 men... nu fick jag dissa en grabb på grund av att han var 7 år YNGRE än mig, det vill säga 13. Herregud, jag har ingen aning om när jag dissade en kille på grund av ålder senast.. brukar mest va då dom är för gamla som typ 30+.

Min syster har ju med slängt ur sig orden"ja men du e ju gammal nu" med ett så oksyldigt ansikte så man vill pussa samtidigt som man vill strypa denna 12åriga varelse som man har blodsband till. Jag älskar henne^^ det är därför syrran ska sticka ner och köpe ett akvarium till henne:)
Jag menar, jag fick ju ha ett... hon får inte... visst att hon är mer bortskämd än mig men ngn måtta får det vara! och om jag köper guppy till henne så lär dom överleva ganska bra iaf :D blir många bebisar^^

O sen har jag kommit fram till hur bröloppet ska se ut om man nu gifter sig ngn gång, Häst o vagn från kyrkan ska de va. O då kan man nog inte räkna med att internettragget ställer upp på det för han vill åka mc. kanske skulle va bra om han skaffade en först:P mkt prat och lite verkstad hos den pojken:)

Ska se om man kan dra han ner till Åtvid ngn gång den närmaste tiden.. men då kommer han som vanligt säga      " neeeee.. men jag vill ha min mc först" MC MY ASS.. jag blir så grinig på det där  XD haha

idag blir det att få hem Angelica, hon sover just nu, och så blir det Amanda :) Ska fira hennes körkort^^ o sen så blir det möte med SKU.

Annars ska jag hem o slappa o städa :D

we'll cut it from here

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards