Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

att tända på natur.....?

Av ingela - 4 oktober 2007 16:50

SHIT JAG GLÖMDE MIN MOBIL HEMMA IDAG! FAAAAAAAAN... typ XD

Tja, skolan var bra och rolig. Fick sittplats på bussen från linköping c till skolan. Det brukar aaaaldrig hända mig men " plötsligt händer det" om man ska citera TV-reklam.

Och sen så... hmm.. vi hade ju historia, det gick ju bra det XD först snackade våran lärare om att vi inte skulle springa runt o ha sex för det där med den HIV-smittade 18-åringen som "knullade runt" om man ska citera tidningen extra.

Och det var precis det Liv gjorde, citerade tidningen alltså, inte knulla runt XD fast det gör hon kanske med:P men men(sorry Liv)

och niklas(underbar lärare/mentor) säger såhära, och jag mitt dumma huvud kan inte låta bli att slänga in kommentarer XD


Niklas- Och sen innan vi har provet så ska ni alla...

Jag- Få HIV?

Niklas-(skrattar) nej vi ska göra det som Liv sa.

jag- jaha? knulla runt? (klassen skrattar)


"Livet har sina goda stunder" om man ska citera Donken... Well well, det var den lektionen det.

Sen skulle vi ha idrott. jag mitt klanthuvud halkar på ett par träbitar och sträcker upp gammal skada i ryggen>.< vilket gör att jag inte kan vara med:(

så jag satt i bibblan och pluggade matte och hjälpte Liv med lista till hennes 18-årsfest . Tydligen fick några killar för sig att jag hade klottrat i deras block XD hahahahahahaha aja ska inte säga vad dom trodde att jag hade klottrat där men jag ÄR oskyldig, så.. "den där blondinen där borta" som ni  så fint beskrivde mig har inte rört.. nepp hands off för mig!


Sen så åt vi mat, körde lite räddningsaktion med en etta^^ Björn heter han då:) han satt aldeles ensam och så.. så vi satt med honom =D det visar sig att vi har samma intresse, AIRBRUSH ^_^ så det satt vi o babbla om o nazze o Liv hängde inte med alls.

Sen hade vi bild, Tema för keramiken-Natur >.< fuck fuck fuck natur! well well.. ska göra en kruka av ekblad .. har sån fantasi alltså:D

Så sitter Gustav där o har samma problem som jag o säger:

tjaa men natur, det e väll ngt som man tänder på..

då slänger kattarina in ngt om skalbaggar, och sen kommer jag, på ngt skumt sätt, fram till att Gustav tänder på myror. Fan vad skoj vi hade om det >.< går inte ens att beskriva. men tänk dig honom då han får syn på en myrstack.. eller nej usch tänk inte på det HAHAHA Dock var David sjuk så jag kunde inte mobba honom heller :/


Sen åkte jag o Katta hem, Andreas skulle träna idag så vi kunde inte träffes:/


----THE END----

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ingela - 26 juni 2008 16:39

Nu jäklar, jag har bestämt mig för att visa min mor en gång för alla. Orden hon sa igår som lydde "jag vill bara inte att du ska bli så stor så du inte kan leva ett normalt liv" sårade mig ganska rejält. Nu är det så att jag är inte supersmal och int...

Av ingela - 13 april 2008 09:52

Shit jag är gammal, ärligt! Nu när man är 18 är det dags att stadga sig, skaffa familj, barn, jobb, trimma rulatorn o bli en rulatorrider... livet är hemskt.Det var inte länge sen man suktade efter killar som var 13, då man själv var 12 eller 11 men....

Av ingela - 1 januari 2008 11:53

firades i Sthlm:D   började med att vi åt middag med moomz polare Issa och Carro:) Carro blev dock en timme sen.. men det var typiskt henne sa dom XD   efter våran lilla förfest o sådära så stack vi på fest på söder, först träffade vi moomz ragg och ...

Av ingela - 23 december 2007 17:58

  Från och med i år så slutar jag med julen. Min kära familj klädde granen utan mig, utan att fråga om jag ville vara med.. utan att ens säga " nu klär vi granen" för jag vet! Åt helvete med alla traditioner vi haft för nu har mamma en ny! En ny så ...

Av ingela - 22 december 2007 14:41

Tyckte jag skulle skriva upp det jag gillar med julen... inte är det mkt men det finns väl alltid ngt   Det roligaste med julen måste ju va att gå i affärer, själv vet man vad man vill ha och vet vart det finns o allt sånt där. Medans andra springer ...

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards