Alla inlägg under juni 2008

Av ingela - 26 juni 2008 16:39

Nu jäklar, jag har bestämt mig för att visa min mor en gång för alla. Orden hon sa igår som lydde "jag vill bara inte att du ska bli så stor så du inte kan leva ett normalt liv" sårade mig ganska rejält. Nu är det så att jag är inte supersmal och inte supertjock heller. Jag är 1.72 cm och väger 83 kg. Innan jag skadade ryggen och var tvungen att sitta stilla i några månader vägde jag runt 73 o mitt mål är att gå ner så jag ligger ngnstans runt 67 eller så...


jag vet att det är ganska mkt faktiskt men jag ska ngn gång få tyst på den där JÄVLA kärringen som hackat på mig sen jag var 7 år :P


så idag nu snart... så ska jag åt o gå en mil, sen blire två mil per dag:P att gå två mil idag är kanske lite.. extremt:P ska också köpa mig en fitnessbollis :D


här jäklar ska mina obefintliga fettvaklar bort:P fasen jag har inga valkar XD huden e iaf fast o det ska jag väl va glad för. magen kanske bara är liiiiiite för rund^^ men iaf rund o go :P det har ingen dött av ^^

som Saras kille säger, mjuk o mysig^^^


YEEY nu får ni peppa mig som tusan för det blir ingen mer choklad för mig, kanske ett glas oboy i veckan men annars blir det fisk som godis. och INGA mer mackor i den där "pressa och värma mackor" saken :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards