Alla inlägg under oktober 2007

Av ingela - 29 oktober 2007 15:13

woho:D lekte lite i PS, la upp bilden på bilddagboken.. alla tyckte den var snygg.. ingen fråga varför jag har en revolver hemma >.< haha


gjorde ett test idag :D eller massa test, jag är unik... skulle passa ihop med harry potter till 87% och med en annan person 95% plus att jag tydligen är kär i ngn david och heroin är det bästa sättet att beskriva mig på, låten " The emo song" beskriver mitt sexliv bäst, jettan är den jag tror har med sex än mig, jag skulle passa som sjuksköterska och jag blir 91 år gammal :D tror det var fredrik virtanen som gjorde ett sånt "kommer du bli hundra" test och inte kom över 90 iaf XD så släng dig i väggen virren!

diggar hans bok btw:P killen har humor :)


woho nu ska jag använda härliga internett till att hitta ngt mumsigt recept på korvgryta... och inte att förglömma, ringde vårdcentralen om ryggen(typ förstörd för livet) och ska ringa sjugymnasten, lat som jag är har jag inte gjort det än men iaf:D dom har dumma dumma tider! mellan 08.30 och 09.30 tror jag.. woho EN timme att ringa på. great^^


---THE END---

Av ingela - 13 oktober 2007 13:51

ska snart sticka och hitta kläder för att åka till Mercan på hennes avskedsfest. Hon ska till Holland i ett år och ta hand om småungar... Kommer va tomt utan henne dock :/


Var ute och övningskörde idag, har gjort det 3 dagar i rad och jag kan inte få nog! det är så himla roligt :D och jag lovar att jag skulle kunna köra 100km/h mot ett av våra farthinder bara för att få höra min mor ropa "gupp... gupp... gup..gupp..gupp. gupp. GUPP GUPP GUPP!!!!" hon satt där bak för att ragget tyckte han skulle sitta där fram och hon var livrädd minst sagt. hon satt och blunda i minst 5 minuter. men jag tyckte att jag körde bra iaf. Och det tycker dom med, bara lite mer träning och jag har körkortet som i en liten ask. jag kör snart bättre än min bror :D WIHU ^^


nästa vecka lär bli rolig:P ingen lärare på svettsen >.< jag vet vad jag ska göra men herregud! Jag är estet och inte van att handskas med 2m långa verktyg:P inte riktigt det jag gör på mina pratiska lektioner... jag gör ju en.. larv XD haha,.


men iaf.. har ny dator.. får inte kontakt med vårat trådlösa här hemma så jag snyltar på grannens:D just ja skitbra:P jag ska ringa min far och se vad det är för fel på bredbandet:) fan jag e för smart:D


----THE END----

Av ingela - 6 oktober 2007 08:07

SARA JAG SAKNAR DIG!  nu har man inte hört ngt från dig på en hel vecka... en hel vecka utan att veta om du lever!


Well well... gårdagen var jätterolig:) svetsade sönder alla fingrar . Men jag överlevde =P dock e inte blåsor så jättefint. men men


Sen träffade jag Andreas utanför skolan :) så vi åkte hem till mig kollade på Göta kanal 2 och myste ^^ hade faktiskt jättetrevligt och mysigt som sagt :) ska inte skriva för mkt här XD haha Men vi va ute o gick o visade åtvid lite och tjaa... träffade maria och kollade in festen uppe på gatan hos Elin. Massa skumt folk som härgade runt. Nog den mysigaste kvällen jag haft på länge:)


Well well... i natt fick jag feber :/ o jag har säkert smittat stackarn eller ngt :( förlåt andreas :P


---THE END---

Av ingela - 4 oktober 2007 16:50

SHIT JAG GLÖMDE MIN MOBIL HEMMA IDAG! FAAAAAAAAN... typ XD

Tja, skolan var bra och rolig. Fick sittplats på bussen från linköping c till skolan. Det brukar aaaaldrig hända mig men " plötsligt händer det" om man ska citera TV-reklam.

Och sen så... hmm.. vi hade ju historia, det gick ju bra det XD först snackade våran lärare om att vi inte skulle springa runt o ha sex för det där med den HIV-smittade 18-åringen som "knullade runt" om man ska citera tidningen extra.

Och det var precis det Liv gjorde, citerade tidningen alltså, inte knulla runt XD fast det gör hon kanske med:P men men(sorry Liv)

och niklas(underbar lärare/mentor) säger såhära, och jag mitt dumma huvud kan inte låta bli att slänga in kommentarer XD


Niklas- Och sen innan vi har provet så ska ni alla...

Jag- Få HIV?

Niklas-(skrattar) nej vi ska göra det som Liv sa.

jag- jaha? knulla runt? (klassen skrattar)


"Livet har sina goda stunder" om man ska citera Donken... Well well, det var den lektionen det.

Sen skulle vi ha idrott. jag mitt klanthuvud halkar på ett par träbitar och sträcker upp gammal skada i ryggen>.< vilket gör att jag inte kan vara med:(

så jag satt i bibblan och pluggade matte och hjälpte Liv med lista till hennes 18-årsfest . Tydligen fick några killar för sig att jag hade klottrat i deras block XD hahahahahahaha aja ska inte säga vad dom trodde att jag hade klottrat där men jag ÄR oskyldig, så.. "den där blondinen där borta" som ni  så fint beskrivde mig har inte rört.. nepp hands off för mig!


Sen så åt vi mat, körde lite räddningsaktion med en etta^^ Björn heter han då:) han satt aldeles ensam och så.. så vi satt med honom =D det visar sig att vi har samma intresse, AIRBRUSH ^_^ så det satt vi o babbla om o nazze o Liv hängde inte med alls.

Sen hade vi bild, Tema för keramiken-Natur >.< fuck fuck fuck natur! well well.. ska göra en kruka av ekblad .. har sån fantasi alltså:D

Så sitter Gustav där o har samma problem som jag o säger:

tjaa men natur, det e väll ngt som man tänder på..

då slänger kattarina in ngt om skalbaggar, och sen kommer jag, på ngt skumt sätt, fram till att Gustav tänder på myror. Fan vad skoj vi hade om det >.< går inte ens att beskriva. men tänk dig honom då han får syn på en myrstack.. eller nej usch tänk inte på det HAHAHA Dock var David sjuk så jag kunde inte mobba honom heller :/


Sen åkte jag o Katta hem, Andreas skulle träna idag så vi kunde inte träffes:/


----THE END----

Av ingela - 3 oktober 2007 16:26

Konfamötet igår vart riktigt bra :) Fnittriga trötta 14-åriga tjejer, dom e för söta ibland. Fast det märks så tydligt vilken uppdelning det är. Kanske ger det sig efter några ggr. De tyckte mitt frågeformulär var ganska knepigt. Men det kanske e bra att tänka över vad man skulle göra om man vaknade upp som en rosa kanin. Frågade faktiskt mor o ragget XD


Ragget- tjaa.. jag skulle nog tro att jag va full då.

mor- jag skulle HOPPAS att jag va full. (min mor e coolast)


Började med matte B idag. Gick bättre än vad jag trodde :) men sen är det ju ekvationer med, jag gillar det =D man får klura och känna sig smart då man löst det för en gångs skull.


Och vi kollade klart på Miserypå engelskan ...ngn skiiiiitläskig skräckfilm.. jag kommer inte kunna sova :/ Men iaf, det var lite roligt bland de sista scenerna då alla i klassen (18 tjejer o 2 pojkar) skrek rätt ut XD lät ju mest som tjejskrik.. kan tänkas hur det måste ha låtit .. haha


och idag måste jag städa rummet innan Andreas kommer i morgon..annars får han uppehålla sig i köket tills jag e klar XD haha


well well... det löser sig nog...


----THE END----

Av ingela - 1 oktober 2007 17:36

Jag vet inte varför man står o flörtar med sig själv i spegeln, bra övning i guess. Eller bara för att man har tråkigt.

Var i skolan idag, har snart inga hår kvar på händerna.. tappat svettslågan på dom så allt har bränts av. Och jag VET att jag sitter och eldar på metallen men ENDÅ så glömmer jag att det e varmt och försöker ta i det med händerna... resultat? AJ FAN!


Sen så fick jag reda på resultatet av historiauppgiften jag kämpade med i 3 veckor.. bara G iaf... jag måste göra ngt väldigt mkt fel för att allt ska gå så fel för mig.


Sen stack jag hem o gick på bup... nöjje... typ... men måste man prata så måste man >.< alltid lika jobbigt första gångerna tror jag :/


Missade svenska provet, lika bra det... Ska planera andakt, har ingen aning om hur för jag dör >.<


sen ska jag börja på ngn ny bok, lägga mig i sängen, tycka synd om mig själv och tröstäta makrill^^


-----THE END-----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards