Alla inlägg den 9 september 2007

Av ingela - 9 september 2007 17:05

sååå.. skumt att man kan sakna folk som man bara spenderat 3 dagar med så mkt.. visst så har vi ju träffats några ggr per år och vi känner varandra ganska bra. Suck jag saknar alla:( ...


Fast jag saknar nog sara mer:) men skitroligt att hon har det bra i Japan med sina roliga toaletter *vill haaa!* och små japanpöjkar^^


men nog om folk man saknar.. eller kommer ju bli om dom nu iaf XD dum jag e då.. helt pantad nästan^^

 Aja, har ju vart på ledarsteg 5 nu då.. bara ett kvar och sen är det slut :(   hade massa sammarbetsövningar och skit sådär... Bibeläventyret som var det trååååkigaste jag vart med om >.< hon som föreläste var van vid att snacka med 11 åringar och vi är ett gäng på 15-18 år liksom.. yippie va roligt det blev, folk typ somna XD

och sången Liv+vänsterviksgänget(malin,matilda,max o elin) gjorde var jättefin! Alla saknar dig Mone.. men du får hade bra i Danmark fast du inte vill vara där :/...  haha och sen att se Tobbe sliska med sin nya.. stackare Amelie men vi kan vara äcklade tesammans^^ vi har ju haft ihop de me han båda två.. visst han e trevlig men snälla! Det finns andra sätt att komunisera på än att stoppa tungorna i halsen på varandra!

haha och ni skulle hört L då vi snacka om att vi inte fatta varför man var på sånna här kursen och börja strula med folk, liksom roligare att sitta ner i en soffa och prata om allt och inget istället för att ligga i en säng och göra ngt som det endå inte kommer bli ngn fortsättning på.. och så kommer ho o säger "ingela... du har ju vart med på dom här lägrena från början" "öööh.. aah"o sen kommer det dumma " på varje läget du vet..så har jag strulat med ngn;)*stolt liten flicka*" o man bara NEJ! vi snackar BAD THINGS här gumman.. inte att det är ngn status att göra som du gör. aja hon e lite mobbad men hon hittade sig ett strul iaf. stackars kille XD hahahaha

o på lördagslvällen satte febern in så jag va skapligt trött men alla va så snälla och förstående så^^


OMG just de sara! Liv har klippt håret och piercat näsan.. inte näsvingen utan du vet det där mellan näsborrarna som alla grottmän i tecknade filmer har ett ben emellan:S.. jag vart yberchockad då jag såg det.. och jag har inte vant mig än XD


----THE END----



Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards