Alla inlägg den 15 september 2007

Av ingela - 15 september 2007 19:30

hur kinky rubriken än låter så måste jag "tyvärr" slå hål på era heta tankar nu med en gång >.<


Allt börjar med att min far ringer och säger:

"vi ska på kräftskiva kl 14 det hinner du va?, eller du har inget val föresten"

"VA?! REDAN! MEN HERREGUD!!!!!!!" O.o där sitter jag framför datorn iklädd väldigt lite kläder eftersom jag vaknade för 30 minuter sen. Så jag får säga till alla msnkontakter att jag ska dra på kräftis om 40minuter.. och på det ska jag hinna fixa mig... hur f*n ska det gå till rent ut sagt? Men jag lyckas på ngt förunderligt sätt att springa runt och duscha. Sen så märker man att mor har dratt med sig den bästa hårfönen till Visingsö där hon är och roar sig med ragget. Så jag får ta en liten skit, och istället för de fem minutrarna det brukar ta att få håret ganska snyggt så tar det 8. 8 minuter av mitt liv för att hon snott med sig hårfönen. självisk fan!

Men iaf, 2 minuter över 14.00 sitter jag i bilen på väg till Falerum... Hittar aftonbladet i baksätet eftersom min lillasyster okuperat framsätet. Läste om det här jäkla idol som inte går att kolla på. Och jag kan inte säga det bättre själv: idoljurin (ursäkta stavning) lär barnen att det är okey och roande att mobbas och göra sig rolig över andra. FUCK IDOL!


O sen va man framme.. Kenny(fars polare) kommer ut o fifflar lite med gräsklippare o sånt.. jag ser med nöjje hur min lillasyster glatt sätter sig på en står åkergräsklippare och kör iväg med ett litet fnitter och nervöst leende^^ hon e så söt då hon sätter den sidan till.

Men sen, utan att jag vet ordet av, har jag intressant lyssnat på honom hur man använder en såndär vanlig sak med motor o grejjer som man drar.. och sen.. står JAG där.

Med en gräsklippare i händerna XD haha jag som bara fått använda en såndär jättegammal sak med en snurra hemma (glömt vad den heter). Så... jag står där och säger att jag vill inte klippa gräset >.< men han visar glatt att såhär ska du göra o bla bla bla bla bla.. så jag har inget val.. klipper där syrran inte kommer åt. Klipper lite till, får lite stenskott på benen, klipper lite till... typ.. klipper XD


sen får jag faktiskt min far att klippa lite med*evil*

Så började min kräftskiva med slavarbete XD men sen var det klart och man sticker in. Hittar två jättesöta katter att kela med^^ jag älskar katter =D

Samtidigt som min syster kollar på Lilo o Stich på Disneychannel ^^ måste säga att jag ser det väldigt intressant med små muterade luddiga varelser som kan laga mat och spela baseball och allt det där =D dom e söta :)


Kräftorna var goda ! jättegoda =D hade bara lite problem med att jag har tandställning då, ville gärna fastna i den XD Och sen tyckte Kenny att han skulle hålla ett förmaningstal om alkohol för mig. Som om jag inte redan visste vad han skulle säga. Men jag gillar inte att han säger att jag inte vågar ha med killar att göra utan alkohol o kroppen. Jag undviker faktiskt att hålla på och strula på fester för att det blir så jävla mkt tjaffs efteråt. Som med Johan, den jäveln som hota med att våldta mig liksom! efter det har jag aldrig strulat med ngn på en fest. Och sen börja han och min far tjaffsa om deras gamla minnen och hur dom var på sin tid som ungdommar då dom spanade efter töser. jag vill inte veta >.< men nu vet man.. mardömsexpressen.


Sen satt jag o kelade med katterna igen, och sen åkte vi hem^^ så nu sitter jag här. Planerar vinterrookie med försvaret och minilumpen i maj.


Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards