Alla inlägg den 14 september 2007

Av ingela - 14 september 2007 21:24

här har man.. efter en hel dag (två timmar) av glödlopper på händarna efter en lödlektion... köpt sig en OLW-chipspåse. De jättegoda gräddfil o lök grejjen.. men vad märker man?! chipsen e okryddade.. dom e bara friterade.. smakar bara fett >.<  hur fan kan man ha sån otur?!


Så man fick ta o poppa en pop-cornpåse ...  inte alls lika gott och njutfullt till min bok!  näh fy fan...


-----THE END----

Av ingela - 14 september 2007 10:54

- det var vad min mor sa till mig idag. Visst hade det varit lördag och eftermiddag och fest ngnstans hade jag snabbt som satan ringt en polare slängt ihop lite grejjer stuckit dit, härjat över vilken j*vla idiot min mor är och sedan efter lite medhåll, och runnen mascara, hade vi fixat oss och vart iväg på partymed partyhumör på topp..


"jag vill inte ha dig hemma" i mina öron=

"stick och kom inte hem för tidigt i natt" eller? jag e ju tonåring, jag tror inte våra hörselorgan har utveckats till att förstå att hennes ord egentligen menar

 " nu har du gjort ngt eller inte gjort ngt så att jag måste va arg på dig"

sån där smörja förstår inte jag..


men iaf.. jag va inte så glad över att ha henne hemma heller. Min längst sovmorgon då jag ensam hemma BORDE kunna springa runt i trosor o gå på toa med öppen dörr och dunka musik för hela gatan byts till

"e du redan uppe... ska du redan duscha... sänk musiken... sänk musiken på tv:n... tänk på att din lillasyster sover... din bror e hemma.. lennart vill ha datorn i några minuter"

MEN MÄNNISKOR LÄMNA MIG IFRED ERA OINTELIGENT OCH DUMMA PRIMITIVA VARELSER SOM FÖRPESTAR MIN TILLVARO!

typ... varför just idag?! varför just på en fredag?! varför ska min bror va ledig från jobbet?! varför ska jag börja kl 14?! VARFÖR FÅR JAG INTE FLYTTA TILL LINKÖPING?! dumma dumma dumma familjfan.. fast jag älskar dom iaf.. då dom e tysta och gör som jag vill^^ (vilket inte är allt för ofta, men det händer)


haha och sen vill hon skicka mig till Island för att sommarjobba i sommar.. men jag vill ju göra marinkursen.. o den tar 3 veckor.. eller iaf TFU-G och det är en vecka XD jag har ju lovat att följa med på maringrejjen, om jag kommer in. Dumma min mor som bara tänker på sin bil ragget och mina syskon >.< inte lätt att va mellansyskon alltså!

Men vad är militären i gämförelse med Island?... men jag vet inte om jag har råd att åka till Island, jag ska ju va ledare för konfirmanderna på Berlinresan. Fast å andra sidan vet jag inte om jag orkar gå på sachenhousen eller hur de stavas igen 4 ggr^^ o se berlinmuren.. och check point grej och allt annat.... fast... det e ju faktiskt ganska kul o alltid hitta där o den där väskaffären där det alltid e rea:D massa billigt;)


och min dag igår var ett helvete! jag hade jobbat på min krukfan i 5 lektion =10 timmar.. men vart borta för länge på grund av feber.. då hade ngn dratt igång ungnen där jag hade den..

vilket gjorde att fukt avdunstade från godset,

 och då det vart kallt igen så kondeserade det

 och sökte sig ner i leran igen.

vilket gjorde att den sprack i ett stort sladdrigt 3D pussel.

ca 7 bitar.

läraren kvittrar omkring o säger med positiv röst " om du vill så e de baaaraaa att gå ut och skrika och sparka på träden" *big happy face*

haha jag hade velat ta stryptag på henne XD men vi pussla ihop en ny kruka nästan lika snygg XD eller annan form.. mindre.. men liksom.. den funka XD


o varför kan inte mitt liv vara som i grundskolan då killar höll sig undan mig?! så att jag slipper all skit liskom!


P........(11:03):

vaför?

<-Pingela-> polkagrisen!! | http://pinglis.bloggagratis.se/ säger (11:03):

varför vad?

P.......

du inte du inte tycka om mig?



JAG FÅR PANIK.. jag fattar inte... låt mig vara.. celibat.. det e grejjer det! Man ska fan bli nunna eller ngt.. slippa allt tjaffs...



----THE END----


Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards