Alla inlägg den 29 september 2007

Av ingela - 29 september 2007 12:06

-Pingela-> polkagrisen!! | säger (11:04):

hur är läget då?


Sara <3 Johan ||  säger (11:04):

det är bra


Sara <3 Johan ||säger (11:04):

vill du ha men för livetXD?


<-Pingela-> polkagrisen!! | säger (11:04):

men för livet?


Sara <3 Johan || säger (11:05):

bilden johan skickade till dig utan att fråga migXD


Sara <3 Johan || säger (11:05):

jag är naken på den


Sara <3 Johan ||  säger (11:05):

XO


<-Pingela-> polkagrisen!! | säger (11:05):

hahahahahahahaha


<-Pingela-> polkagrisen!! |  säger (11:05):

omg >.<


Sara <3 Johan ||säger (11:06):

hahaXD


Sara <3 Johan ||  säger (11:06):

vassego, den bjuder jag påXD


<-Pingela-> polkagrisen!! |  säger (11:06):

haha fan sara du e underbar


Sara <3 Johan || säger (11:07):

jag vetXD och min kära pojke är underbar som skickar nakenbilder på mig till min bästisXD


Sara jag saknar dig så hiiiimla mkt :) vill ha dig här i sverige igen istället för Japan =D men vänta bara tills du kommer hem ;) vi har en heeel del att ta igen.


och till alla er som trodde att jag skulle publisera nakebilder här.. usch usch usch fyyyyy... finns inga o kommer aldrig finnas några :P



Av ingela - 29 september 2007 10:06

Detta ska hinnas med idag: *panic!!!!*


  • Vakna-   ge mig 30minuter till
  • Duscha-   ge mig 40 minuter o jag e inne i duschen
  • Äta frukost-   har skitont i tänderna kommer ta ca 20 minuter
  • panikstäda rummet-    jag fattar inte att det kan bli så stökigt!
  • va social med släkt och halvsläkt äta god mat-  mor har fyllt >.<
  • Ringa till Kattarina och säga att moomz inte kom-   inga sistaminuten
  • Plugga   -svenskaprov i medeltida litteratur
  • Planera andakt   -hur fan ska man klämma in självkännsla där?!
  • Planera frågor till konfirmanderna   -varför just jag?!
  • kanske kaaaanske träffa Andreas   -inte högst troligt eftersom båda ska plugga.
  • sticka och fira Carl  -lillponken fyller 21 och har bestämt att vi ska glo på 5 filmer, jag kommer somna efter den 3:e som vanligt.

jag tror jag har liiiiite för mkt att göra ibland, plus att jag haft ett bråk med min far för första ggn på 3 år vilket inte känns ngt sådär jättebra. Men om han tycker att han kan uppföra sig illa mot mig och säga att jag aldrig ställt upp kan han ta sig i röven för jag har inte gjort ngt annat sen dom flytta isär, han o mor. Kan ju vänta tills han kommer på att vi ska träffas eller ngt, jag orkar inte ta kontakt hela tiden, man tröttnar.


shiiiiit! nu kom gästerna o jag sitter i morronrock! vem fan kommer kl 10.16 på en lördagsmorgon?!


-----THE END----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards