Alla inlägg den 16 september 2007

Av ingela - 16 september 2007 16:30

då man måste fixa iordning allt efteråt? Visst det är avkopplande att ligga där med låst toalettdörr och inte låssas höra att folk vill komma in då man okuperat toaletten i ca 30 minuter^^ tar faktiskt tid att raka benen och ta o koppla av! dumma människor som inte fattar^^


Men sen är det ju det här roliga med att torka upp på golvet... jobbigt som satan.  kan ju göra som Amanda sa...


Moomz säger (16:29):

annars så låter man vattnet ligga kvar o sugas in i golvet

<-Pingela-> polkagrisen!! | http://pinglis.bloggagratis.se/ säger (16:29):

oooh.. det lär ju bli kul sen då möglet tar över

Moomz säger (16:30):

aboslut XD

Moomz säger (16:30):

men då har jag nog flyttat hemmifrån

<-Pingela-> polkagrisen!! | http://pinglis.bloggagratis.se/ säger (16:31):

haha XD jag lovar att möglet komma forma sig i texten " amanda sket i att torka upp och här är vi"

Moomz säger (16:32):

haha XD fett busted

<-Pingela-> polkagrisen!! | http://pinglis.bloggagratis.se/ säger (16:33):

en aning XD du bara: NEJ DET LJUGER

<-Pingela-> polkagrisen!! | http://pinglis.bloggagratis.se/ säger (16:33):

hahaXD

Moomz säger (16:34):

haha XD

Moomz säger (16:34):

"the mögel never lies amanda... NEVEER!"


jaaaa... det var den lösningen XD men jag har faktiskt inte torkat upp >.< kommer säkert ngn som har strumpor på sig som råkar gå där det är"lite blött" så det lär funka. Strumpor har en fantastiks uppsugningsförmåga =D tänk hur mkt pengar man skulle spara om man använde sina strumpor som disktrasor innan man slängde dom i tvätten :) smart dag SMART DAG!


förutom att bada så har jag panikstädat huset med! min mor sms:a och sa att de var i lkpg och hemma om 30 min. Undrar om mitt svarsms med texten "NEJ! kan ni inte slöa er?!" var så bra >.<

men jag lyckades plocka ur disken, slänga i disken, dammsuga , bädda, fixa soffan och plocka småplock lite här och där. och det bästa av allt:D jag hann!!!! trots att min bror sov, jag lät han göra det stackarn.. han har kolik eller ngt så han kan inte sova på nätterna :/

Min mor var riktigt tårögd då hon kom hem och såg hur fint det var.. själv står man  och bara ber om att hon inte ska kolla in i mitt rum XD Ser ut som om George Bush har misstänkt att det varit folk med dynamitbälten bosatta där. Bombnedslag med andra ord ^^

Sen har man lyssnat på en lång redogörelse från Carl om hur svettigt och ansträngande det är att undersöka dammråttornas liv bakom sängen. Han borde göra som jag, låta dom frodas och sen med glädje dammsugga upp dem MOHAHAHA*galen vetenskapsmansfrilla*

Sen har jag haft ett bråk med Jettan om hur bra Lars Winnerbäcks nya är. Alltså jag gråter och hon ber mig att inte prata om låten för att hon tycker den är så dålig.. du har inget hjärta Jettan hör du det?! INGET HJÄRTA*snyft*


Plus att jag idag fick reda på att Clas ska sticka iväg på båt i 4 veckor >.< man kommer sakna fanskapet XD haha


Och min brors tös visade mig sin fina talang angående rim... "din bror är så het ingela! han är HET som en GET".. visst Emma jag vet att du är från landet men herregud.. det e lite nasty om du tycker att getter är heta. Stackars getter. Och hur kan man likna min bror med en get? han är mer en förväxt.. Koala? mysig o go då han vill men med ett jävla temprament^^


yey Amanda kommer från sthlm om 14 dar^^ så himla roligt =D ska hitta ngn fin bild på henne här=D  de e hon te vänster o sen jag o sen camilla o sen hanna^^



----THE END----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards