Alla inlägg den 12 september 2007

Av ingela - 12 september 2007 20:03

Ja lite får man väl skylla sig själv då man kommer hem runt halv elva på en tisdagskväll letar mobil i en timme (hittade den under ett kuvärt under micron, jag har INTE lagt den där). Fast det sa jag ju då jag hittade den i kylskåpet med.. fast det är en annan hitstoria.. eller nej XD jag måste berätta den för det e så mkt jag!

 jag leta efter mobilen i 2 timmar tänkte ta o ge upp o ta ett glas tröstmjölk o wips.. när man öppnar kylskåpet så ligger den där svart o fin ^^ haha för att göra en lång historia kort och ta bort alla svordommar. jag e ganske virrig.

men iaf.. igår så lyckades jag halvsovandes ställa in alarmet på mobilen (aplåder?) dock.. så ringde fanskapet kl 03.30 2 timmar innan jag ska gå upp XD inte märker jag detta.. jag hoppar upp, svimmar av trötthet(överdriva) och ser hur mitt liv passerar revy(överdriva mer) och falla ner i sängen och somna då jag ser väggklockan(inte överdriva)

men jag mitt dumhuvud hade bara satt mobilen på znoose... 5 minuter... så man vaknar ju igen o ställer om klockan o sover vidare^^ tills klockan ringer halv sex.. studsar upp o duschar och märker att min kära mor inte har dragit sig upp ur sängen än. Detta e väldigt myska eftersom hon alltid brukar gå på toa den tiden(rutiner rutiner) .

Så man skriker till ragget (hennes halvdöva pojkvän) och frågar om hon inte ska till jobbet. Men jo de ska hon, hon bara latar sig^^

Men sen då man e klar och klar för avfärd så har min brors pendelpolare inte dykt upp. Så vi får ta med honom in i bilen med >.< yey.


Men jag kommer till skolan, har en lektion. Missat deadlinen för novellen.. men eftersom jag vart sjuk fick jag en dag x-tra:D yey för mig jag hann rätta den. Och sen ska man ha kulturhistoria, men eftersom gummisnoddar börjat ramla ur käften på mig(tandställning, bara ett år kvar!0o) så sticker jag till tandläkaren med en polare. fast jag orkar inte kolla ngt utan väntar på att hon ska spänna sin ställning  XD  men sen har vi ingen mer lektion tydligen! utan folk ska sticka till en annan skola och kolla på en film "don't drink and drive" som jag sätt 200 gånger typ >.<

så jag stack hem...


strulade till det rejelt men redde upp det... och.... tjaaa... sen har det inte hänt ngt roligt


eller jo! dom säger att mc-gäng från tyskland e på väg upp för att hjälpa outlaws... Lilla åtvid kommer bli ett mc-tillhåll :S det kommer inte gå att gå ut på kvällarna.. fan då :( ... och polisen e för mesig här, fast det stod i tidningen om hur braaaaaaaaaaaaa dom är XD så hur kommer det sig då att fulla 15-åringar kan stå och ragglande prata med dem på parken utan att de gör ngt. vakna ffs!



-----THE END-----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards