Alla inlägg den 20 september 2007

Av ingela - 20 september 2007 09:47

haha Har vart hos doktorn nu då^^ Fick x-tra starka värktabletter mot mensvärk* big happy face* jag kommer kunna leva denna hemska vecka i månaden utan att ligga i fosterställning och gny i sängen =D


Det får mig alltid att tänka på vad Nappe sa XD haha "I can't trust someone who bleeds for a week without dying!" Ja han har sina smarta stunder fast de är ganska få *känn dig totaldissad nappeponken*


Will make some edits later...


edit:


Att ta skolkort är fan helt jävla psykat. Det spelar ingen roll hur mkt man tänker att man ska se avslappnad ut, jag blir alltid lika stel. Visst det kanske vart bra, allt förutom magen som vanligt =P


Och sen så pratar alla tjejjer som om Sara inte fanns längre, bara för att hon är i Japan ett år så är hon inte försvunnen och upplöst i rök eller ngt. Hon har faktiskt gått i våran klass ett år.

Och sen kom jag på att min läkare var värsta läskig.. han skulle undersöka min mage och sa " ja om du lägger dig här på rygg och knäpper upp och drar ner byxorna lite så ska jag klämma lite på dig;)" jag bara "nooooooooo" typ

    =D men jag lever;)


----THE END----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards