Alla inlägg den 27 september 2007

Av ingela - 27 september 2007 18:09

Jaop, klart folk ska fylla år på mina lediga dagar =D varför inte? min lillasyster har gjort det i 3 år.. så varför ska inte mor börja med det? :) jag menar, det e ju en ypperlig idé att hindra mig från att få sova ut, för det behöver ju inte jag.. nejdå.. absolut inte;) jag e ju piggheten själv >.<

Men iaf, hon har blitt gammal, 43... o google har blitt 9.. lite coolt det där... mamma är äldst


Och Sannas pöjk mönstrar samtidigt som min msnkontakt

(som jag troligen ska träffa nästa vecka wiiiii^^) det roliga e att dom går på IT-gymnasiet båda två... fast Simon i norrköping dårå, och andreas i linköping. Jag o sanna går på Ljunkan XD bara för att slänga in det lite snabbt:P

 o ja den skolan byggdes för de fattiga ungdommarna o bla bla bla så tyst om det! Det är en bra skola med skitmusik i gallerian men jag gillar den iaf^^


Ska troligen istalera Rome Total War på min stationära dator igen, Känner att jag måste ha en period då jag blir spelberoende. Saknar abstinensbesvären >.<


nu bråkar familjen och mor utbrister "DET E JAG SOM FYLLER ÅR O.o" tjaa.. det gäller ju att utnyttja situationen


IMORN KOMMER MOOMZ=D *big happyface*


-----THE END----

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards