Alla inlägg den 23 december 2007

Av ingela - 23 december 2007 17:58


Från och med i år så slutar jag med julen.

Min kära familj klädde granen utan mig, utan att fråga om jag ville vara med.. utan att ens säga " nu klär vi granen" för jag vet! Åt helvete med alla traditioner vi haft för nu har mamma en ny! En ny så kallad " man" som faktiskt.. läs o häpna vet hur man slår i EN spik. för han är så händig och kommer o splittrar våran familj. Åt helvete med julmaten.. åt helvete med tomtar! åt helvete med Kalle anka! åt helvete med allt som har med alla högtider att göra.! fan fan fan fan


brukar inte svära så här mkt men fan va arg jag är. Jävla Lennart-jävel som bara klampar in o bara för att dom är förlåvade och delar på huset så ska allt som lennart göra vara rätt. Att han har mage att säga åt mig att göra saker!

om vuxna någon gång skulle kunna ta och stoppa in något innanför pannbenet så dom fattar vad dom håller på med! JÄVLA AS! 

Presentation

Omröstning

bästa krigsfilmen?
 we were soldiers
 saving private ryan
 sniper
 sniper 2
 sniper 3
 flags of our fathers
 plutonen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards